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1. 개인정보의 처리 목적 
<콜백나우 앱>(이하 ‘콜백나우’) 은(는) 다음의 목적을 위하여 개인정보를 처리하고 있으며, 다음의 목적 이외의 용도로는 이용하지 않습니다.


- 콜백나우가 실행중일 때 전화가 수신될 경우 콜백나우가 처리하던 행동을 멈추기 위함
- 정보주체가 콜백나우를 통해 전화요청을 시도할 경우 상대방에게 정보주체의 전화번호와 통신 사업자 정보를 표시하기 위함 
- 정보주체가 콜백나우를 통해 전화요청을 시도했거나 전화통화를 했던 기록을 열람할 수 있게 하기 위함

정보주체가 콜백나우를 통해 전화요청 및 전화걸기를 진행할 수 있도록 하기 위함

2. 정보주체의 권리,의무 및 그 행사방법 

이용자는 개인정보주체로서 다음과 같은 권리를 행사할 수 있습니다.


① 정보주체는 <기관/회사명>(‘사이트URL’이하 ‘사이트명) 에 대해 언제든지 다음 각 호의 개인정보 보호 관련 권리를 행사할 수 있습니다.
1. 개인정보 열람요구
2. 오류 등이 있을 경우 정정 요구
3. 삭제요구
4. 처리정지 요구


3. 처리하는 개인정보의 항목 작성 


 콜백나우는 다음의 개인정보 항목을 처리하고 있습니다.

1. <콜백나우가 실행중일 때 전화가 수신될 경우를 알기 위함>
   <정보주체가 콜백나우를 통해 전화요청을 시도할 경우 상대방에게 정보주체의 전화번호와 통신 사업자 정보를 표시하기 위함>

- 필수항목 : android.permission.READ_PHONE_STATE

2. <정보주체가 콜백나우를 통해 전화요청 및 전화걸기를 진행할 수 있도록 하기 위함>

   <정보주체가 콜백나우를 통해 전화요청을 시도했거나 전화통화를 했던 기록을 열람할 수 있게 하기 위함>

- 필수항목 : android.permission.READ_CONTACTS


위와 같이 콜백나우를 통한 전화 요청시 전화 요청을 전달할 상대방에게 정보주체의 일부 정보를 표시하기 위한 용도외에는
개인정보를 다루지 않습니다.


4. 개인정보의 파기

콜백나우는 원칙적으로 개인정보 처리목적이 달성된 경우에는 지체없이 해당 개인정보를 파기합니다. 파기의 절차, 기한 및 방법은 다음과 같습니다.

- 앱 삭제시 더 이상 위 권한을 사용하지 않습니다. 


5. 개인정보의 안전성 확보 조치

콜백나우는 개인정보보호법 제29조에 따라 다음과 같이 안전성 확보에 필요한 기술적/관리적 및 물리적 조치를 하고 있습니다.

1. 내부관리계획의 수립 및 시행
개인정보의 안전한 처리를 위하여 내부관리계획을 수립하고 시행하고 있습니다.

2. 개인정보에 대한 접근 제한
개인정보를 처리하는 데이터베이스시스템에 대한 접근권한의 부여,변경,말소를 통하여 개인정보에 대한 접근통제를 위하여 필요한 조치를 하고 있으며 침입차단시스템을 이용하여 외부로부터의 무단 접근을 통제하고 있습니다.

3. 비인가자에 대한 출입 통제
개인정보를 보관하고 있는 물리적 보관 장소를 별도로 두고 이에 대해 출입통제 절차를 수립, 운영하고 있습니다.

6. 개인정보 보호책임자 작성 

① 콜백나우는 개인정보 처리에 관한 업무를 총괄해서 책임지고, 개인정보 처리와 관련한 정보주체의 불만처리 및 피해구제 등을 위하여 아래와 같이 개인정보 보호책임자를 지정하고 있습니다.


▶ 개인정보 보호 책임 및 담당자 
성명 : 이건우
연락처 : theknightsfield@gmail.com

② 정보주체께서는 콜백나우의 서비스(또는 사업)을 이용하시면서 발생한 모든 개인정보 보호 관련 문의, 불만처리, 피해구제 등에 관한 사항을 개인정보 보호책임자 및 담당자에게 문의하실 수 있습니다. 콜백나우는 정보주체의 문의에 대해 지체 없이 답변 및 처리해드릴 것입니다.


8. 개인정보 처리방침 변경 

1. 이 개인정보처리방침은 시행일로부터 적용되며, 법령 및 방침에 따른 변경내용의 추가, 삭제 및 정정이 있는 경우에는 변경사항의 시행 7일 전부터 공지사항을 통하여 고지할 것입니다.

2. 이 개인정보처리방침은 2017년 1월 17일부터 적용 됩니다.


<English>


1. Purpose of Processing Personal Information
We process personal information for the following purposes and we do not use it for purposes other than the following purposes.


- To stop the action that the callbacknow app. was handling if a call is received while the callbacknow app is running.
- To display the telephone number of the user and the carrier information to the other party when the user tries to make a telephone call through callbacknow app.
- To allow the user to view a record of the callbacknow app. attempt or a call made by the callbacknow app.

- To allow users to make phone calls and make phone calls through the callbacknow app.

2. The rights, duties and methods of the information entity

You may exercise the following rights as a personal information subject.


① The information subject may exercise the following privacy rights at any time:
1. Personal information request
2. If there is an error, request correction
3. Deletion request
4. Processing stop request


3. Items of personal information to process


1. <To know when a call will be received while the callbacknow app. is running>
   <To display the user's phone number and carrier information to the other party when the user tries to make a phone call through the callbacknow app.>

-  android.permission.READ_PHONE_STATE

2. <To allow users to make phone calls and make phone calls through the callbacknow app.>

   <To allow the user to view the record of the attempted phone call or the phone call through the callbacknow app.>

- android.permission.READ_CONTACTS


We do not deal with personal information except for the purposes above.


4. Destruction of personal information

The callbacknow app. will, in principle, destroy the personal information without delay if the purpose of processing the personal information is accomplished. The procedures, deadlines and methods of destruction are as follows.

Removing the app no ​​longer uses the above permissions.


5. Measures to ensure the safety of personal information

In accordance with Article 29 of the Personal Information Protection Act, the following technical / administrative and physical measures are taken to ensure safety.

1. Establish and implement an internal management plan
We have established and implemented an internal management plan for the safe handling of personal information.

2. Restrict access to personal information
We take necessary measures to control access to personal information through granting, modifying, and deleting access rights to the database system that handles personal information. We also control unauthorized access from outside by using an intrusion prevention system.

3. Access control to unauthorized persons
We have set up a separate physical storage area for personal information, and established access control procedures.

6. Personal Information Protection Officer

① We are responsible for the handling of personal information, and we have designated the person responsible for personal information protection as follows to handle complaints and remedy of information related to personal information processing.


Name : Gunwoo Lee
Contact : theknightsfield @ gmail <DOT> com

② You may contact the person in charge of personal information protection and the person in charge about all personal information protection complaints, complaints, and damages that occurred while using using the service (or business) of the callbacknow app. 


8. Change of personal information processing policy 

1. This Privacy Policy will be effective from the effective date. If there are additions, deletions and corrections of changes in accordance with laws and policies, we will notify you through announcements 7 days prior to the implementation of the changes.

2. This privacy policy will take effect January 17, 2017.

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